Levering

Der kan gå op til 3 hverdage fra du har bestilt din vare, til du modtager en ordrebekræftelse med et link til sporing af din ordre.

Bemærk! Hvis du har bestilt flere varer, vil du muligvis modtage flere ordrebekræftelser, da nogle varer bliver sendt i separate pakker og fra forskellige butikker.

Har du brug for yderligere hjælp?
Har du yderligere spørgsmål eller er der gået mere end 4 hverdage, uden at du har modtaget en ordrebekræftelse, så kan du altid kontakte vores kundeservice.

Der går gennemsnitlig 1-5 hverdage, fra du placerer en ordre til dine varer bliver afsendt fra butikkerne. Det er nemlig ikke alle fragtfirmaer, som leverer pakker i weekenden og på helligdage.

Bemærk! Hvis du har bestilt flere varer, er der mulighed for, at de vil blive sendt i separate pakker og fra forskellige butikker. Herved kan de yderligere godt risikere at dukke op på forskellige dage.

Har du brug for yderligere hjælp?
Har du yderligere spørgsmål, så kan du altid kontakte vores kundeservice

Der er mulighed for, at du vil modtage din pakke med forskellige fragtfirmaer, det kunne være DHL Express, Post Nord, Bring eller UPS. Du vil altid få besked om hvilket fragtfirma, som din ordre eller dine varer bliver sendt med.

Levering til Pakkeshop
Denne metode er gratis på alle ordrer over 599 kr. Har du valgt denne metode til levering, så vil du modtage besked på sms og mail så snart pakken kan afhentes. Du skal blot medbringe pakkenummer samt billede ID for at hente den.

Levering til Privat eller Firma adresse
Denne metode koster 39 kr. hvis din ordre er over 599 kr. Metoden koster 59 kr. hvis din ordre er under 599 kr. Du vil modtage besked på sms eller email så snart pakken er på vej til levering.

Bottle Hero samarbejder med lokale butikker rundt omkring i Danmark. Det betyder, at hvis du har bestilt flere varer på den samme ordre, vil der være mulighed for, at de bliver sendt i separate pakker og fra forskellige butikker.

I din ordrebekræftelse vil du altid blive informeret om hvilke butikker og lande, som dine varer vil blive sendt fra.

Ordrer

Vi er kede af, at der var et eller flere produkter på din ordre vi ikke kunne levere.

Da du støtter specialbutikker rundt omkring i Danmark, når du handler på Bottle Hero kan det af og til ske, når en vare sælges i den fysiske butik i samme øjeblik som du afgav din ordre.

Hvis dette sker, vil du altid få besked hurtigst muligt via e-mail.

Åh nej! Vi er meget kede af at vi har leveret den forkerte vare til dig.

Hvis du har modtaget en anden vare end du bestilte, må du meget gerne returnere varen. Så refunderer vi dig for den forkerte vare hurtigst muligt.

Du vil få refunderet for fragt i tilfælde af returnering af forkert varer sendt.

Åh nej! Det er selvfølgelig noget der skal løses så hurtigt som muligt!

Hvis du har bestilt flere vare på sammen ordre, er det helt almindeligt at varerne sendes individuelt fra forskellige butikker, og leveres på forskellige tidspunkter. Husk derfor altid at tjekke, hvilke butikker som leverer dine vare under hvert produkt på din ordre bekræftelse. 

Først skal du sikre dig at tage billeder af emballagen du har modtaget pakken i.
Vi får måske brug for dette, hvis vi skal i kontakt med leveringsfirmaet.
- Et billede af pakken fra hver enkelt side
- Et billede hvor det pakkelabel der sidder udenpå pakken er synligt på pakken.
For at være sikker på at vi kan hjælpe dig med at finde ud af hvad der er sket, er det vigtigt at du gemmer emballagen indtil sagen er løst. 

Dernæst, må du meget gerne kontakte vores kundeservice hurtigst muligt, dette gør det lettere for os at hjælpe dig med at løse det.

Herefter vil vi undersøge hvorfor produktet ikke var i din pakke og finde en løsning. Vi skal nok sørge for at give dig opdatering så ofte som muligt.

Da vi samarbejder med fysiske butikker, så kan det desværre ske, at din vare bliver solgt i den fysiske butik samme tid, som du har lagt din ordre på Bottle Hero.

Hvis det sker, så vil du modtage besked omkring dette via email og vi trækker naturligvis ikke pengene fra din konto.

Produktspørgsmål

Da vi er en platform som består af uafhængige butikker, ved vi desværre ikke hvornår eller om et bestemt produkt kommer tilbage på lager.
Alle vores partnere opdatere ofte deres lager med både nye og gamle vare, så hold øje på siden!

Reklamationer

Hvis de varer, du har købt, viser sig at være defekte eller ikke ser ud eller fungerer som reklameret med, bedes du venligst åbne en reklamation via formularen under "Refusion & Returnering" som kan findes i bunden af hjemmesiden.

Når du har udfyldt formularen, vil din reklamation blive gennemgået, og du vil modtage en e-mail, der informerer dig om de næste skridt.

Vi holder dig opdateret så ofte som muligt, og når din reklamation er blevet gennemgået, vil vi give dig et skøn på, hvornår du kan forvente, at den er løst.

Betaling og refundering

Vi accepterer følgende betalingsmetoder:
- VISA
- MASTERCARD
- PayPal
- Google Pay
- Apple Pay

Det tager i gennemsnit 7-10 hverdage at behandle en refundering. Vi sender en bekræftelse til dig på mail, så snart din returnering er behandlet og refunderingen er sket!

Hvis du har betalt med Kredit- eller debitkort, kan det tage yderligere 1-5 hverdage før beløbet vil være synligt på din bankkonto.

Rabatkoder og Gavekort

Hvis du har været så heldig at modtage en rabatkode eller et gavekort til Bottle Hero, og du ønsker at bruge den på en ordre er alt du skal gøre at tilføje koden i feltet"Tilføj rabatkode" under betaling.
Når du har indtastet koden skal du klikke"Tilføj", efter dette vil rabatten være synlig i betalingsoversigten.  

JA! Først, skal du bestille gavekortet til den værdi du ønsker. Derefter sender vi dig en email hvori dit e-gavekort vil være vedhæftet. 

Det er helt op til dig om du blot vil videresende gavekortet til den heldige modtager, eller du kan printe gavekortet ud i både A4 og A5 format. 

Kontakt & Info

På Bottle Hero kan du shoppe direkte fra Danmarks bedste uafhængige specialbutikker, samlet på en platform.

Den hurtige stigning af online shopping er en udfordring for både store og små fysiske butikker, som ikke kan konkurrere med store internationale webshops. 

Bottlehero.dk gør det muligt for uafhængige butikker at sælge deres produkter online hurtigt og nemt. Dette giver os mulighed for at give jer det bredeste sortiment af premium vin, øl og spiritus, for en mere personlig shopping oplevelse. Når du handler hos Bottle Hero, hjælper du os med at holde de lokale uafhænige butikker over hele Danmark i live. 

Alle ordre placeret på Bottle Hero sendes ud til vores partner butikker, som klargøre og pakker produkterne med kærlighed til hver enkelt kunde.

Hjælp os med at bekæmpe overproduktion

I modsætning til andre online shopping platforme, har vi ikke et lager. I stedet for at bede en producent producere endnu flere flasker eller dåser, ønsker vi at bruge de produkter som allerede findes i de fysiske specialbutikker, ved at forbinde dig direkte til dem. 

Vores mål er at bane vej for en mere miljøbevidst alkoholindustruí ved at minimere overproduktion og holde de lokale fysiske butikker i live og blomstrende. 

Bottle Hero samarbejder med de fysiske butikker om at nedbringe spild, derfor kan du finde forskellige kasser med produkter hvor udløbsdatoen er lidt kortere til en rigtig god pris. Dermed optimere vi spild og gode produkter til en god pris.

Når du placere en ordre på Bottlehero, sender vi din ordre ud i vores netværk af uafhængige butikker, som vi samarbejder med. Butikkerne behandler så din ordre indenfor 48 timer, hvorefter du vil modtage en ordrebekræftelse.

Din ordre er pakket og sendt med omhu, direkte fra butikken til dig indenfor 1-4 hverdage. Hvis du har bestilt flere produkter på samme ordre, kan det ske at produkterne afsendes individuelt fra forskellige butikker.

Vi er glade for at du har fundet noget du kan lide.

1) Gå til det produkt du vil at købe og tryk "LÆG I KURV"

2) For at færdiggøre ordren og komme videre til betaling skal du klikke på kurven fundet i det øverste højre hjørne, og klikke boksen "Jeg acceptere vilkår og betingelser" og derefter "GÅ TIL KASSEN"

3) Udfyld levering og adresse detaljer og klik "FORTSÆT TIL KASSEN"

4) Vælg den leveringsmetode du ønsker at benytte og klik "FORTSÆT TIL SIKKER BETALING"

5) Vælg den betalingsmetode du ønsker at benytte.

6) Kort efter du har betalt din ordre, vil vi sende dig en email som bekræfter at din ordre er gået igennem i ystemet og afventer at blive behandlet af en af vores butikker.